Tapahtuman tekeminen vaatii paljon työtä

Jokainen tapahtuma on omanlaisensa projekti. Siinä on taustalla aina ne tärkeät päätökset ja suunnitelmat, jotka pitää ratkaista ja työstää ennen suurta H-hetkeä. Onnistunutta tapahtumaa ei tehdä hetkessä. Se vaatii aikaa, ideoita, suunnittelua, tietoa, taitoa ja ammattilaisten otetta.  Pelisilmääkin. Me Crepperiessa olemme tehneet satoja tapahtumia, pyörittäneet kymmeniä tuhansia ihmisiä, saaneet paljon kiitoksia ja hyviä palautteita toteutuksista, joissa näkyy asiakkaamme käden jälki. Nämä, jos mitkä, antavat potkua jatkuvaan intoomme luoda ja työstää uusia, asiakkaamme näköisiä tapahtumia. Kun sinulla on työn alla seuraava tapahtuma ja järjestäjä puuttuu, ota yhteyttä – me autamme sinua onnistumaan.

 

Tapahtuma on viesti

Sitä ei ihan ensimmäiseksi tule ajatelleeksi, että tapahtumat ovat tärkeä osa yrityksen markkinointiviestintää. Haasteellisia siksi, että kohtaaminen on aina ainutkertainen.  Muita keinoja ovat muun muassa mainonta, tiedotus- ja suhdetoiminta, myynninedistäminen ja varsinainen myyntityö. Hyvin suunnitellussa tapahtumassa kaikki nämä kaikki kannattaa yhdistää ja lisätä mukaan mahdolliset kumppanuudet – sponsorointikin. Lopputuloksena mahtava win-win tilanne, jossa kaikki voittavat.